Ik zelf heb hier een 700watt voor. Het minimale wat je nodig hebt is 600watt. Ik raad het wel aan om 100-200 watt meer te nemen zodat je altijd ruimte overhoud om uit te breiden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zelf gebruik 550 watt met een gtx 770 i5 4570k en geen problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat je niet gek maken. Ik weet natuurlijk niet hoeveel harddisks en andere hardwaretoestanden er in je pc zitten. Maar als dit allemaal vrij standaard is (max 2 harddisks en max 2 optische drives) kom je toe met 400 W.